Переглядів:
1135
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Переглядів:
1363
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Ковбої - люди талановиті. Можуть копати. А можуть і не копати. Тримати кольт, шукати золото, їздити на коні, навіть побудувати свій будинок - для них не проблема. Одного тільки не терплять: одноманітної роботи.
...
Читати далі »
Переглядів:
1172
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Шкода, але хороші гри відразу народжуються хорошими. Вони можуть бути зіпсовані багами або недоконаності, але ідея-то проглядає. А ось коли ідеї немає, залишається тільки штампувати клони, з явним нерозумінням, куди далі розвиватися. І чи треба розвиватися взагалі.
...
Читати далі »
Переглядів:
1225
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Я, звичайно, не розраховував на шедевр - тільки
...
Читати далі »
Переглядів:
1149
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Експлуатація ходових брендів - типове явище для
...
Читати далі »
Переглядів:
1127
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Переглядів:
1026
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Переглядів:
984
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Парадокси в ігровій індустрії трапляються набагато частіше, ніж часові та просторові в науковій фантастиці. Потрібно для цього всього нічого - відсутність у розробників чіткого розуміння, що ж вони все-таки роблять. І виходить в результаті ось таке.
...
Читати далі »
Переглядів:
994
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
|
Парадокси в ігровій індустрії трапляються набагато частіше, ніж часові та просторові в науковій фантастиці. Потрібно для цього всього нічого - відсутність у розробників чіткого розуміння, що ж вони все-таки роблять. І виходить в результаті ось таке.
...
Читати далі »
Переглядів:
910
|
Додав:
sluty
|
Дата:
20.04.2017
|
| |