Парадокси в ігровій індустрії трапляються набагато частіше, ніж часові та просторові в науковій фантастиці. Потрібно для цього всього нічого - відсутність у розробників чіткого розуміння, що ж вони все-таки роблять. І виходить в результаті ось таке.
Що являє собою Pony Ranch ? Так звичайний Тайкун, яких багато. Жанр не надто динамічний, абсолютно не піддається розвитку, але комусь цікавий. Будуємо будівлі, які потрібні, щоб побудувати будівлі, які ... А в підсумку - вирощуємо численні породи тварин. І продаємо. Щоб були гроші, які витрачаються зрозуміло на що. Хоча та ж серія Railroad Tycoon змушувала всерйоз думати головним мозком, і навіть тренувала справжні навички підприємця, а не тільки вміння розставляти будиночки "по фен-шуй".
Але тут включається глобальне протиріччя. Справа в тому, що PR , здається, замислювалася як дитяча гра. Кішки, собаки, поні ... Дитячий Тайкун - це за визначенням або щось дуже просте, або провал. Тому що пояснити дитині в 8-10 років, що натискання ось цієї кнопки викличе оте меню, де потрібно ткнути ще в десять кнопок для побудови потрібного будинку - так простіше відразу посадити за Кнута, нехай вчить основи програмування. А самостійно це в такому віці, по-моєму, не освоїти. Хоча, звичайно, "діти Індиго" і не таке творять.
Якщо відволіктися від "дитячої" складової - все стає на свої місця. Будуємося, заробляємо гроші, залучаємо на наше ранчо відвідувачів. А що, хай подивляться. Втім, ранчо - це вам не парк культури і відпочинку, тут і наступити будь-що-небудь ненароком можна, тому гості дуже примхливі і збігають при будь-яких ознаках незручності або нудьги. А кому зараз легко?
Легка кострубатість інтерфейсу дає про себе знати болісним бажанням почухати лівою п'ятою праве вухо. Є така штука - незрозуміле незручність управління. Начебто і все добре, а щось не так. Ось тут воно і є. Хоча це виключно суб'єктивно.
І знову ж таки, натикаємося на парадокси. Судячи з усього, цільовою аудиторією дійсно був молодший шкільний вік. Глобальних завдань як таких немає. Фінансова частина практично нульова. Змагання теж, по суті, відсутня. Чим зайнятися? Загадка. І це для мене, людини в Тайкун не дуже розбирається. А любителю буде зовсім погано.
***
Нічого особливо страшного в цій грі немає. Але, відверто кажучи, не розумію, кому вона буде цікава. Для дітей є купа дитячих ігор, та й у багатьох «дорослих» вони з нами вже на рівних. Ігри А пройде повз, навіть не обернувшись. Тайкуномани теж будуть абсолютно не в захваті. Звідси головне питання: навіщо?
Плюси: Щось там внизу ворушиться.
Мінуси: Чи не затягує абсолютно.
|