Warhammer , мабуть, одна з найбільш широко висвітлених "настільних" всесвітів в світі віртуальних розваг. Екшени, стратегії, RPG, онлайнові проекти - в яких тільки іпостасях НЕ поставало на моніторах одвічне протистояння Імперії і Хаосу. Але, як водиться в подібних випадках, якість "продуктів за мотивами" коливалося строго відповідно до графіка синусоїди - бездушні вироби змінювалися беззаперечними хітами, які, в свою чергу, поступалися місцем прохідним середнячкам. Дітище угорської студії Black Hole Games - фентезійна RTS Warhammer: Mark of Chaos - виявилося в числі останніх. Присмачена відмінним графічним контентом гра загрузла в нудному і одноманітному геймплеї, поставивши жирний хрест на своєму майбутньому маркетинговому майбутньому.
Значна роль у справі відродження з пекла припала на частку Microsoft , забажав реанімувати тайтл на Xbox 360 в більш просунутому вигляді з додатковими расами, юнітами, etc. Ну а щоб остаточно максимізувати прибуток хитрюща Namco Bandai анонсувала РС-аддон Battle March , що компенсує різницю між консольної та комп'ютерної версіями оригіналу.
Єдина світла пляма на тушці " Маршу руйнування " (підзаголовок у вільному перекладі Нового Диска ) - соковита картинка. Відеоряд "добавки" залишився на колишньому рівні, що, втім, і не дивно - навіть через півтора року після своєї першої появи на публіці движок впевнено тримає марку і приковує захоплені погляди до екрану. Легке невдоволення можна висловити з приводу надмірно похмурого візуального оформлення, однак, Battle March за визначенням не є райдужною грою.
Та й якось не в'яжуться яскраві фарби з двома новими учасниками конфлікту - орками і темними ельфами. Саме на пригоди цих "дебютантів" і замішана сюжетна кампанія експаншена. Головні дійові особи в місцевій усобиці - Зеленокожій гладіатор Горбаш і полеглих ельфійка Лілает. Орк, ще вчора розважав своїх господарів боями на арені, веде до світового панування величезну армію різноманітної нечисті, під силу з якою впорається тільки з'єднав клинки непримиренним противникам. Загалом, чистої води Warcraft .
Тривалість синглу укладається в звичні для доповнень норми: досягти фінальних титрів можна протягом одного дня. Інша справа, що дізнатися кінцівку під силу лише найбільш стійким "полководцям", змиритися з численними мінусами найпершої Mark of Chaos , благо всі вони в повному обсязі перекочували і в аддон. В черговий раз перераховувати недоліки гри немає ніякої необхідності, досить ознайомитися з нашою рецензією , є що пояснює, що за куций набір тактичних можливостей першоджерела роздали ляпасів ще в 2006-му році. Однак гнівні відгуки преси так і не достукалися до совісті розробників. Саме тому війська відмовляються визнавати різні форми побудови, а битви нагадують характерну "кашу-малу", густо зварену на припадочному AI.
Зовсім в іншому світлі Warhammer: Mark of Chaos - Battle March постає на багато користувачів терені. Цікаві режими спільної гри, тонкий баланс і сила-силенна налаштувань витягають експаншен з путини забуття. Ось тільки шкода, що багатьом буде так і не судилося оцінити всі принади мережевих арен - більшість відвернеться від аддона на перших одиночних місіях.
***
Незважаючи на явний дисбаланс в якості між синглом і мультиплеер, Battle March позиціонується як сюжетний продукт. Тому і фінальний бал ми виставимо на основі цієї складової. Хто що заслужив.
Плюси: гідна графіка; цікаві онлайн-компоненти.
Мінуси: млявий геймплей; слабкий штучний інтелект; невеликий вибір тактичних маневрів.
|