Головна » 2017 » Квітень » 20 » Westward 2: Heroes of the Frontier: Огляд гри
11:35
Westward 2: Heroes of the Frontier: Огляд гри

Ковбої - люди талановиті. Можуть копати. А можуть і не копати. Тримати кольт, шукати золото, їздити на коні, навіть побудувати свій будинок - для них не проблема. Одного тільки не терплять: одноманітної роботи. А тому кожен ковбой мріє стати мером чергового нового містечка або лідером бандитської зграї. Ну або самотнім героєм, захисником справедливості, що найкраще. А все чому? Все тому, що Дикий Захід не терпить рутини. У простого фермера можуть викрасти худобу, на золотошукача нападуть бандити, місто захоплять численні нероби-ганслінгери. Розбирайся потім з усім цим ... А з борця за світлі ідеали що взяти? Тільки капелюх та чоботи.

Westward 2: Герої Frontier

Головний герой на тлі впокорюваних пристроїв. Полотно, олія, 21 століття.

Але потяг до героїзму в цей раз припинили на корені. Розвелося тут, розумієш, жебраків лицарів, плюнути нікуди. Кому-то адже всіх їх і годувати треба, а то помруть без їжі і патронів. Так що в Westward 2 ми освоюємо нудну роботу піонера, засновника поселень під час експансії американських колоністів на захід континенту. Освоюємо досить докладно, хоч і без фанатизму. 

Навчитися будувати містечка на Дикому Заході справді не дуже складно, потрібно всього пара годин на доскональне вивчення всіх аспектів процесу і доведення їх до автоматизму. Це зовсім не Settlers 3 або Anno 1602 , з їх незліченними ресурсами і складною економікою. Скоріше вже нагадує останні серії тих же Settlers 'ов. Побудуйте будинку для поселенців, колодязі, створіть кілька ферм і лісопилок, плюс золото, копати прямо із землі або добувається на шахтах - ось і вся премудрість. Інша частина ігрової механіки складається з новомодних штук, на зразок величезного індикатора "щастя" громадян і пари декоративних будівель. Карти тут невеликі, ніякої війни за територію, по суті, не відбувається.

Westward 2: Герої Frontier

Фермерство в розпалі. А дивні глюки графіки проявилися тільки на скріншоті ...

Зате відбувається війна з власними поселенцями і чужими бандитами в режимі місії (крім нього тут є "пісочниця" двох типів і інші дрібниці). Бандити хочуть захопити золото - і плювати їм на решті місто, в усякому разі, на початку. А ось приїхали сюди жити леді і джентльмени, часом, бувають більш вимогливі в зверненні. Хтось просить 50 кошиків їжі для голодуючих сусідів. Хтось вимагає роботи - і спробуй поставити його на рубку лісу! Через п'ять хвилин збунтується і заявить, що не хотів би, бачте, трудитися на фермі. А потім і зовсім упакує багаж і зникне в невідомому напрямку. А дерево хто рубати буде ?! 

В цьому плані наше альтер-его і його помічники-стрілки куди як простіше. Між іншим, героїв тут цілих три, вибирати між ними доводиться на самому початку, і від цього буде залежати пара суттєвих моментів. Хоча, нічого радикального в цьому виборі немає, просто уважно читайте опису. Спочатку доводиться відправляти себе, коханого, на будівництво будівель, потім і ця необхідність відпадає. Блукаємо по окрузі, збираємо погано лежать корисні предмети. Так можна і золото знайти, і їжу, і що-небудь ще. Зрідка доводиться постріляти, а потім бігти в лавку за аптечкою. Якщо пощастить пережити сутичку, звичайно.

Westward 2: Герої Frontier

Герой крупним планом. Сорочка-хлопець в прямому сенсі.

Щоб "пережіваемость" підвищилася - потрібно заручитися допомогою сильних світу цього. Скажімо, шерифа. Цей ґрунтовний пан захищатиме нас куди краще тих нероб, що пропонують свої послуги спочатку. А потім і у нього особливої роботи не буде. Але до цього часу треба ще дожити. До речі, отримати собі в місто шерифа, банк або що-небудь ще не так просто - ці будівлі відкриваються (за винятком режиму необмеженої пісочниці, де все вже відкрито) в спеціальному меню. І окуляри, потрібні для покупки, є далеко не завжди. Старанно накопичуємо і видобуваємо необхідні знання. 

Основна боротьба тут - з ігровою механікою, за поселенців. Їх спочатку вічно не вистачає, а відповідно не вистачає і ресурсів на будівництво нових будинків. Але варто зігнати декількох з ферми на лісопилку - і в місті вже голод. Рятує тільки підніжний корм, в сенсі, розкидані по окрузі дармові ресурси. Вони, правда, мають звичай закінчуватися. 

Окрема тема тут - антураж. Дикий Захід, як він є. З поправкою на мультяшність всього, що відбувається, так що ніяких суворих, зарослих мужиків з блискучими кольтами. Швидше, велика лялькова постановка на цю ж тему. Досить кумедно, але швидко приїдається. Як і місцева музика, між іншим. Мелодії приємні і в стилі, але через якийсь час рука тягнеться до кнопки відключення звуку. Шкода, якби їх було більше, проблема б зникла.
 

***



Settlers , але в інший обгортці і з упрошённимі правилами. Нічого особливого, навіть елементів RPG і тих немає. Але як невимоглива розвага піде. 

Плюси: кумедна графіка; вдале управління і не завищена складність, що рідкість. 
Мінуси: все це, як завжди, можна зробити краще.

Переглядів: 696 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar