Переглядів: 738 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Переглядів: 726 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Ковбої - люди талановиті. Можуть копати. А можуть і не копати. Тримати кольт, шукати золото, їздити на коні, навіть побудувати свій будинок - для них не проблема. Одного тільки не терплять: одноманітної роботи.
...
Читати далі »
Переглядів: 695 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Шкода, але хороші гри відразу народжуються хорошими. Вони можуть бути зіпсовані багами або недоконаності, але ідея-то проглядає. А ось коли ідеї немає, залишається тільки штампувати клони, з явним нерозумінням, куди далі розвиватися. І чи треба розвиватися взагалі.
...
Читати далі »
Переглядів: 669 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Я, звичайно, не розраховував на шедевр - тільки
...
Читати далі »
Переглядів: 616 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Експлуатація ходових брендів - типове явище для
...
Читати далі »
Переглядів: 658 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Переглядів: 654 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Переглядів: 646 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Парадокси в ігровій індустрії трапляються набагато частіше, ніж часові та просторові в науковій фантастиці. Потрібно для цього всього нічого - відсутність у розробників чіткого розуміння, що ж вони все-таки роблять. І виходить в результаті ось таке.
...
Читати далі »
Переглядів: 649 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
Парадокси в ігровій індустрії трапляються набагато частіше, ніж часові та просторові в науковій фантастиці. Потрібно для цього всього нічого - відсутність у розробників чіткого розуміння, що ж вони все-таки роблять. І виходить в результаті ось таке.
...
Читати далі »
Переглядів: 665 |
Додав: sluty |
Дата: 20.04.2017
|
|
|